Кредитна картка може бути блокована у двох випадках: на вимогу клієнта банку або за рішенням банку.
Блокування карти. При втраті картки клієнт може на час заблокувати карту. Якщо карта буде знайдена, то її можна буде легко розблокувати. Якщо ні, то банк випустить нову картку.
Блокування кредитної картки – це заборона банком використовувати кредитну карту для здійснення операцій. Якщо карта заблокована, то банкомат або термінал оплати при спробі скористатися карткою видають повідомлення: «Карта недійсна» або «Операція заборонена».
Блокування може мати на увазі також вилучення картки при спробі її використання. Слід пам’ятати, що карта повинна бути повернена при першій вимозі, так як є власністю банку.
Для блокування картки за ініціативою банку існують три головні причини:
Наявність простроченої заборгованості за поточним картковим рахунком, або будь-яка інша заборгованість перед банком;
Недотримання умов договору (у тому числі, необхідність повідомляти банк про зміну місця роботи, персональних даних, фінансового положення);
Наявність у банку інформації про виконання протизаконних операцій з використанням даної карти.